Založ si blog

Keďže 1. – Ako Pellegrini zabodoval. . .

Progresívci zúfalo lovia omrvinky svojich rozbitých snov.

Keby mali schopnosť realistického náhľadu, videli by, že by mali ďakovať osudu, že sa nestali volebnými víťazmi. Lebo to, čo predviedla minulá vláda, by bolo len slabým odvarom toho, kam by nás dovliekli oni za nejaký ten rok, kým by sa definitívne rozhádali v tej prapodivnej štvorkoalícii. Toto je môj názor a deň za dňom ma presviedča život viac o tom, že sa nemýlim.

 

Pellegrini asi tiež rýchlo a správne odhadol ich intelektový a povolebný potenciál – a teraz si môže gratulovať, že volil správnu alternatívu.  Lebo správanie progresívcov je hlúpe a nezrelé, ale aj smiešne. Ako aj dnes.

Truban víťazoslávne zahlásil, že idú iniciovať schôdzu v parlamente na vyslovenie nedôvery ministrovi Šutaj Eštokovi. Skutočne netuším, že prečo, však všetci vidíme, že začal poctivo pracovať a vidno za ním výsledky jeho práce.

 

A predstavte si, Pellegrini ho hneď dal dole – v tomto videjku to dal pár vetami jasne a stručne. Azda to aj Truban pochopil…

https://www.facebook.com/pellegrini.peter/reels/

 

 

Elena

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

krym

Do útoku vraj zostávajú dni. Moskva pohrozila Ukrajine a Západu „zničujúcou odvetou“ za Kerčský most

03.05.2024 18:31

Rusko je údajne pripravené zvážiť "seriózne" návrhy o ukončení vojny na Ukrajine, ktoré budú založené na existujúcich skutočnostiach a bezpečnostných obavách Moskvy.

Mihail Kogalniceanu, Constanta, základňa NATO, Rumunsko, Apache, vojaci

Na cvičenie NATO v Česku pricestujú budúci týždeň stovky amerických vojakov

03.05.2024 18:30

Na cvičení sa zúčastní približne 1200 vojakov, z toho asi 850 ich pricestuje zo Spojených štátov.

Každé desiate dieťa v USA žije s rodičom - alkoholikom

Našli fľašu alkoholu a s bratom sa napili. Záchranári ratovali 5-ročného chlapca v bezvedomí

03.05.2024 17:47

Dieťa z dôvodu intoxikácie previezla do Banskobystrickej nemocnice.

Vrbnica, Rómovia, policajný zásah

Zmier po takmer desaťročí. Obete policajnej akcie z Vrbnice sa dočkali odškodnenia

03.05.2024 17:36

Sťažnosť sa týkala policajnej akcie z 2. apríla 2015 v rómskej komunite vo Vrbnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9027367x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív