Článok v linku priniesol správu
o zadržaní páchateľa. Správa vyzerá na prvý pohľad radostne. Konečne chytili toho lumpa, a nech zahučí v base aspoň na dvadsať rokov, ak nie doživotne.
Ak čítate môj blog – tých páchateľov, ktorí rozosielali bratislavským školám výhražné správy na začiatku a žiadali peniaze, by som pokojne aj v Dunaji nechala topiť.
Ibaže som presvedčená, že toto nie je ten istý páchateľ.
Koniec-koncov, ani polícia netvrdí, že je to ten istý páchateľ. Lebo vydierač z bratislavských škôl – ako som písala v blogu
https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2023/12/07/krive-chodnicky-3-pouzivajte-antikoncepciu-prosim/
ten 8884zack je hnusný lump a duševný kripel, za ktorým by som slzu nevyronila ani keby ho i v tejto chvíli policajti rovno odstrelili. .
Tento policajný úlovok ale bude nejaká trúbka naivná, ktorá napodobňuje pôvodného páchateľa. Tipujem, že má do 20 rokov veku, a IQ tiež nie o hodne vyššie. Otázne je, či ju to vôbec napadlo samu, alebo ju ešte aj vyhecovali. Nie, je mi ľúto, v tomto prípade ma nemôže tešiť, že páchateľ posedí za tú hlúposť dvadsať či viac rokov. A teraz, keď so sebe čítam doteraz napísané, v ženskom rode som ju hodila, takže ako intuitívec poviem, že by to bola baba?
Vlastne som si istá, že keď sa dozvieme aký páchateľ to vystrojil, povieme si „panebože, prečo tým policajtom trvalo tak dlho, kým tohto páchateľa zistili“?
Hej, možno som jediná, kto je teraz smutný pre tohto páchateľa, ale súcitím s ním…
Mám rada rozprávky, to v blogu priznávam opakovane. Prezradím vám ale teraz niečo – mám v nich rada otázku Ako to bolo ďalej? Lebo zvonček na konci nikdy v skutočnosti nie je koncom príbehu.
Naozaj si myslím, že by sme mali v škole zaviesť predmet Anticipovanie dôsledkov.
NIe, rozosielať zo srandy výhražné maily školám nie je sranda. Rovnako ako nie je sranda kričať na rozrušeného chlapca na streche, aby skočil. Rovnako nie je nič múdre vylákavať peniaze od seniorov – aj tých páchateľov už zadržali, máte moje veľké uznanie, polícia – píše o tom článok v linku
Rovnako nie je múdre v živote podvádzať, klamať, konať nečestne akýmkoľvek spôsobom.
Takže opakujem, naozaj si myslím, že by sme mali v škole zaviesť predmet Anticipovanie dôsledkov. Aby deti pochopili, že „ak urobím toto, prinesie mi to toto, ale potom možno aj toto a toto…“
Ďaleko viac pozornosti by sme mali venovať morálnosti správania a výchove, ako vzdelávacím mantinelom. Lebo kopy informácií si na internete dokážete nájsť, ale svedomie, čestnosť konania a láskavosť srdca sa tam nevydoluje.
Elena
Celá debata | RSS tejto debaty