Založ si blog

Nuž 4. – Tretí príbeh o Dagmarke. . .

 

Príbeh o Dagmarke, pred ktorým radšej nejedzte,  by bol určite výstižnejší názov.

Dnešný blog nadväzuje úzko na ten včerajší, v Nuž 3. som písala, že sú aj čestní zdravotníci. Pravdaže sú, ale sú medzi nimi aj úplne iní. Spravíte si názor sami, ak dočítate môj dnešný blog do konca.

Z príbehu, ktorý vám opíšem teraz, vám bude riadne nevoľno. Je totiž o nehoráznosti, bezohľadnosti a ešte o niečom – to vám ale prezradím až v jeho závere.

A možno hodne, hodne smutno, podobne ako mne. Je mi ľúto, že musím písať taký príbeh – vlastne, nie, nepíšem ho ja, píše ho sám život rukou slovenských zdravotníkov.

Nuž, tak môj tretí príbeh o Dagmarke.

 

 

O Dagmarke a jej synovi Jakubkovi som v mojom blogu už naozaj písala opakovane…

 

V blogu Na krídlach vetra 1. – Dagmarkin príbeh som popísala, ako zomrelo jej jediné dieťa, jedenapolročný syn Jakubko, po 6 klystíroch v nemocnici.  Dagmara za spravodlivosť pre svoje dieťa odvážne bojuje, tiež sa pridala k nám, mamám z Otvoreného listu premiérovi. V blogu V lúčoch slnka 9. – Druhý výkop za Dagmarku som písala o tom, ako bola chvíľu šťastná. lebo médiá konečne priniesli príbeh jej synčeka. Naozaj iba chvíľu, lebo pod článkom sa objavili primitívne komenty – ich autorov som aj menovala. Samozrejme nemajú takú odvahu, aby sa podpisovali vlastným menom, ale podaktorí z vás určite vedia, kto sa za nimi skrýva. Týmto vám blahoželám, že také osoby máte medzi svojimi priateľmi, určite sú s ich spôsobom myslenia a komunikácie pre vás obohatením.

A dnes píšem tretí Dagmarkin príbeh.

 

 

Dadka vám sama povie svoj tretí príbeh…

26.4.2018 som bola predvolaná na políciu vo veci podozrenie z prečinu Násilie voči skupine obyvateľov. Išlo tam o to, že som zverejnila na internete fotku Jakubka, kde som písala ako mi chýba a že mám milión otázok prečo zomrel?!! Na konci som napísala, že v iných krajinách mimo EÚ lekár pri pochybení má hneď guľku do čela, no za smrť dieťaťa by sa malo možno rezať a soliť. Policajti ma vypočuli a ďalej sa nedialo nič.

Až 9.8.2018 mi prišiel z okresného úradu list, že ma uznávajú vo veci vinnou  – až vtedy som sa dozvedela, že vlastne konali mimo mňa a na základe ich vyjadrení ma uznali vinnou z priestupku.

A to na základe týchto výpovedí zdravotníčok:

„Dotyčná osoba sa mi sníva, že ma chce zastreliť, stojí nado mnou v sne a vtom sa prebudím.“

„Ja sa jej bojím do takej miery, že keď idem autobusom cez obec, v ktorej býva, sa bojím, aby ma nenapadla.“

„Bojím sa chodiť po tmavých chodbách…“

„Bojím sa chodiť večer a v noci na prechádzky aby ma nenapadla…“

Podotýkam, že som vždy bola útla a po smrti synčeka Jakubka som schudla na 36 kg, tie zdravotníčky majú cca 80 až 110 kg. Navyše vôbec nikdy som ich nevyhľadala a ani nijako nekontaktovala. Čo aj samé potvrdili do zápisnice.

 17.10.2018 som absolvovala 5-hodinové pojednávanie, kde ich výpovede boli ako cez kopirák, ako sa ma boja. Nemali žiadny dôkaz, že som ich napadla, či akokoľvek kontaktovala, no 5 hodín som počúvala reči o smrti môjho synčeka a o tom, ako sa ma boja, lebo sa im snívam.

Hovorili to hrdo, bez štipky súcitu, pokory, ľútosti, vzhľadom na to, že hovorili aj o Jakubkovi, myslela som, že to tam od bolestivých spomienok nevydržím.

Počúvala som, ako sa im snívam a na opakované vyzvanie,  že či sa jej to fakt len snívalo povedala zdravotníčka hrdo „áno, trvám si na tom, mne sa to len snívalo“.

Vyjadrovali sa tam o mne, že som psychopatka, aj že som nebezpečná pre verejnosť. Je pravdepodobné, že tieto reči šíria aj v mojom okolí, niektorí ľudia v dedine  teraz preto bočia odo mňa, lebo sa to dopočuli. Navyše personál nemocnice rozpráva na verejnosti o mne o Jakubkovi o tom, ako som tento súd prehrala!

Nie, nenamietam voči súdu – ten konal spravodlivo  a správne – jeho verdikt znie OBVINENÁ DAGMARA KOMPANOVÁ JE NEVINNÁ.

A čerešnička na torte – právnik nemocnice mi poslal list, že ak neupustím od protiprávneho konania, tak ma dá na súd – to znamená, že ak nebudem ticho o celom prípade môjho vlastného dieťaťa. Snažia sa ma umlčať.

Ja chcem len spravodlivosť pre seba a svojho synčeka – aj preto, čo zažívam ja a ďalšie mamy, bojujem za to, aby ste niečo podobné nemuseli zažívať aj vy. Prosím vás, podporte našu petíciu – lebo v tomto zdravotníctve už zmena musí prísť. Je potrebné robiť nápravu hlavne s ich neúctivým a neláskavým prístupom k ľuďom.

A hej, ukážem vám, ako vyzeral môj synček v pondelok  večer a v utorok. nadránom. Zomieral mi pred očami…

 

Dočítali ste Dagmarkin príbeh – ako sa cítite?

Viete si predstaviť, aké je to čakať celý rok na odborné stanovisko, aby konečne bol pomenovaný vinník smrti vášho jediného dieťaťa?

Prečo majú páchatelia v tomto štáte všetky možné práva, a ich obete nijaké?

 

Je mi ľúto, že sa také veci dejú, Dada…

Viem, ako nás mamy ničí bezohľadnosť zdravotníkov. Neschopnosť priznať si chybu a zachovať sa čestne. A navyše po čine dokážu bez akýchkoľvek morálnych zábran ešte ubližovať obetiam vlastného pochybenia svojou bezohľadnosťou – naša páchateľka, právoplatne odsúdená na úrovni Najvyššieho súdu beztrestne vypisuje nehoráznosti, ako je život človeka s postihnutím menej hodnotný a že také dieťa ani človek nemôže mať tak rád ako zdravé.

 

Zdravotníctvo je založené na vysokej etike – hovorí sa v Hippokratovej prísahe. A ja viem, že je to pravda – musí v ňom byť etika, a musí v ňom byť srdce – len podaktorí ľudia, ktorí sú tam zamestnaní, do neho nepatria, nikdy tam nemali ani vkročiť.

 

A vám, ctené zdravotníčky, len jedno – ak sa vám sníva o Jakubkovej mame, nie je to vina Dagmary – to sa podľa mňa možno len ozýva vaše vlastné svedomie…

 

Záverom…

Áno, presne tak, aj o svedomí je tento príbeh…

 

 

Elena  18.11.2018

 

P.S::

Jakubkova fotografia je z albumu jeho mamy a uverejňujem ju s jej súhlasom.

 

Ariadna 2. – Krucinál, psychológovia, ako to preverujete ľudí na zbrojáky?

28.04.2024

Skutočne impozantný príspevok napísal pán do verejnej skupiny obce Trakovice. Zdieľali to s hrôzou viacerí ľudia do skupín milovníkov zvierat. Istý pán Lackovič v tom svojom diskusnom príspevku píše, že Ahojte ak mate radi svoje macky tak ich majte na svojom mieste. Akukolvek macku na mojom dvore a v okoli domu zastrelim. Moze byt vystavna s vybijanym obojkom aj s [...]

Ariadna 1. – Prečo Fico straky urazil?

28.04.2024

Verte, straky sú úžasné zvieratá. Viem o tom svoje, v časoch môjho detstva sme jednu zachránili, vychovali a vypustili. Chodila po celé roky posedávať pred balkón a krákala vďačne. Stačilo zavolať Hana, Hana – a priletela. Počúvala som dnes nadránom prejav premiéra Fica z NR SR 25.4. 2024. Musím sa s vami oň podeliť, lebo naše médiá sú akési lakomé – a [...]

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Palestínčania hlásia mŕtvych po izraelských úderoch v Rafahu a na severe Gazy

29.04.2024 06:11

Izraelské útoky na domy v Rafahu a v Pásme Gazy zabili viacerých Palestínčanov a mnohých zranili, uvádzajú miestne zdroje.

pellegrini, vila na slavíne

Prezidentské bývanie sa hľadá desaťročia, Pellegrini dedí veľký hriech svojich predchodcov. Čo hovorí úrad a analytik?

29.04.2024 06:00

Bezpečnostný analytik aj Úrad na ochranu ústavných činiteľov uviedli, že vlastné bývanie je potrebné aj kvôli incidentom. Je otázne, či sa budúci prezident Peter Pellegrini bude touto dilemou zaoberať.

Ukrajina, Bohdana

Expert z Ukrajiny: Rozhodujeme sa, či zachránime mestá alebo vojakov

29.04.2024 06:00

Myšlienka predčasných rokovaní o mieri na Ukrajine nie je veľmi populárna, hoci stále viac ľudí v politickom vedení štátu aj vo verejnosti nad ňou uvažuje.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,856
Celková čítanosť: 9014748x
Priemerná čítanosť článkov: 3156x

Kategórie