Založ si blog

Verím 8. – Naše kroky vedie láska. ..

Zomrieť neznamená prestať žiť, ale prestať milovať.

No mohla vyjsť príhodnejšia nenáhodne otvorená myšlienka takto valentínsky?

 

Pravá láska nepotrebuje valentínsky sviatok, ale zasa jej nieto toľko. Všetkým tým, ktorí na ňu veria, posielam malý darček

Hang Massive – The Secret Kissing of the Sun and Moon

https://www.youtube.com/watch?v=nvmOoSFhhJ4

 

Ozaj, viete ako spoznáte pravú lásku? Je to úplne jednoduché – predsa podľa výzoru. Musí vyzerať ako človek, s ktorým by sme dokázali stráviť zvyšok života…

 

 

Elena  14.2.2019

 

 

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

al-Džazíra

Netanjahuova vláda schválila ukončenie činnosti televízie Al-Džazíra v Izraeli

05.05.2024 12:54

atiaľ nie je jasné, kedy zákaz nadobudne platnosť a či je trvalý alebo dočasný.

Štefan Harabin

Glück, Migaľ, Plaváková a Čaučík sa nestotožňujú s Harabinom v súdnej rade

05.05.2024 12:42, aktualizované: 13:00

Migaľ podotkol, že ak by SNS trvala na tomto kandidátovi, v Hlase si k tomu budú musieť sadnúť.

Väzenie / Väznica / Cela /

Najviac väzňov v SR malo dokončené len úplné základné vzdelanie

05.05.2024 12:13

Celkovo sa v slovenských ústavoch k 31. decembru 2023 nachádzalo 8 305 odsúdených osôb a 1 419 obvinených osôb.

EU Dollar Euro Parity Explainer

Lídri susedných štátov svoje sľuby o eure nesplnili. Kedy Slováci prestanú platiť korunou, forintom a zlotým?

05.05.2024 11:27

Politici v Česku, Poľsku a Maďarsku mali ambiciózne plány s prijatím spoločnej európskej meny. Zostalo pri kvetnatých rečiach. Ako to vyzerá teraz?

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9030893x
Priemerná čítanosť článkov: 3159x

Kategórie

Archív