Založ si blog

O. . . 8. – Dni ako. . .

Sú rôzne dni. Napadlo mi k dnešku prirovnanie „dni čierne ako vrany“ – ale ja vrany a havrany mám naskladané v srdci.

Naozaj neviem ako teda pomenovať deň ako dnešný.

A tak vám o ňom poviem…

 

No hej – dnes bol súd  za syna…

Ďalšie pojednávanie. Konečne po 23 mesiacoch. Fajn  – poviete si. Ibaže ešte včera popoludní žalovaná strana – nemocnica, ktorá spôsobila smrť môjho syna  – poslala súdu vyjadrenie. Je to ich opakovaná špinavá stratégia – posielať rozsiahle vyjadrenia na poslednú chvíľu – na to ich už upozornila sudkyňa na súde v Revúcej – a napriek tomu znovu spokojne pokračujú…

Ja som odpísala na ich vyjadrenie súdu bezprostredne. Právnička v noci.

 

A napísala som aj dnes ráno súdu…

V štvrtej triede základnej školy som vyhrala Puškinov pamätník … Fakt som to napísala krajskému súdu dnes ráno.

Asi jej preskočilo, načo posiela také niečo súdu  – poviete si. Ibaže čítajte ďalej…

Je totiž podľa mňa nehorázne a scestné zasielať doslovný prepis zvukového záznamu akéhosi ocenenia páchateľky z mestského zastupiteľstva do sporu, kde súd rieši odškodnenie za jej právoplatne preukázané pochybenie, v dôsledku ktorého zomrel môj jediný syn. Je právoplatne odsúdená na úrovni Najvyššieho súdu.

A tak som i ja súdu poslala popis ocenení z kadejakých prednesových súťaží z detstva a v dospelosti z početných literárnych súťaží, aj pripomienku plakety spred dvoch rokov za pracovné zásluhy.,.. S dodatkom, že to nijako nesúvisí s tým, že nemocnica v Revúcej zavinila smrť môjho dieťaťa. Rovnako s tým ale nesúvisí ani argument protistrany, kam počas života cestovala právoplatne odsúdená páchateľka –  vraj do Afriky – nuž, podľa mňa mohla tam aj ostať, moje dieťa by možno žilo.

 

Nech sa konečne čestne vyjadria k tomu, že zabili môjho jediného syna… 

Mám už dosť toho okolkovania, zavádzania, ubližovania a vykrúcania sa.. Keďže sa nemocnica – ako sami píšu – nemôže súdiť so svojimi zamestnancami, mala by ich vyberať naozaj zodpovedne a preverovať i zvyšovať systematicky ich odbornú spôsobilosť. Ale to by hádam manažéri nemocnice mali ovládať. Navyše porucha shuntu jednoznačne nie je raritnou diagnózou, navyše v prípade môjho syna šlo o dieťa opakovane v nemocnici hospitalizované, t, j. známe i diagnózou.

Mám dosť aj ich bagatelizovania pochybenia. Takéto nekorektné a neodborné stanovisko – popieranie pochybenia – vo veci pokladám za verejné ohrozenie, pretože svojou neodbornosťou môžu zaviniť smrť ďalších detí, ak nepochopili svoju chybu…

 

No skutočne – čo poviete na argument, že na neurochirurgii robia len do pol štvrtej, tak tam lekárka nemohla volať (však šlo o život ohrozujúci stav, nie o plánovanú operáciu –  to ani to nevedia, že sú odborníci v službe na oddelení???!!). Alebo argument, že resuscitovanie pacienta sa nedá realizovať pri prevoze. To je novinka, čo, záchranári??? Áno, aj to sú argumenty „odbornej inštitúcie“, ktorým sme v tomto súdnom spore vystavení…

 

Ako sami uvádzajú – neurológ nebol k dispozícii, vyšetrenie očného pozadia očným lekárom nebolo možné, keďže v nemocnici nebol a CT-prístroj bol pokazený. 

Toto je kvalita zdravotníctva???!! Evidentné porušenie práva na potrebnú zdravotnú starostlivosť – akým právom vôbec na takéto „služby“ nás štát núti platiť zdravotné odvody???!!

To citujem priamo z vyjadrenia žalovanej nemocnice, zaslaného včera súdu – aby ste vedeli, kam vás  a vašich blízkych zavierajú, aké služby vám poskytujú.

 

 

Cestovala som dnes na Krajský súd do Banskej Bystrice. A nie, nie, nie – nebola som nakoniec na tom súde osobne, to by nebolo dopadlo dobre. Nemohla som tam ísť sama, toľko sebakorekcie ešte mám, že som si to riziko uvedomovala.

 

Nuž, ďalšie kolo nekonečného príbehu sa roztáča…

Ale inak bol deň plný slnečných lúčov…

 

Elena   27.2.2019

 

Ariadna 11. – Ach, cesty, prach ciest. . .

08.05.2024

Vietor duje od polnoci u nás šialene, možno aj prach ciest rozmetáva. A možno privieva prach spomienok, aby sme nezabudli na časy, ktoré boli. 8. máj k tým časom rozhodne patrí. Výročie ukončenia 2. svetovej vojny je dátum, ktorý by sme si mali pripomínať s najväčšou úctou. Lebo vojna je zlo. Každá vojna. Utrpenie, ktoré zažívali ľudia v časoch 2. svetovej vojny, je [...]

Ariadna 10. – Ako som na umenie skoro zanevrela. . .

07.05.2024

Poviem vám, teda, plánovala som sa popri písaní aj inak umelecky rozvíjať. Maľovanie ma láka, keď budem mať chvíľu voľného času. No ale šok z umenia som zažila v tomto týždni, tak nad prínosom niektorých foriem umenia v tejto chvíli dumám. Umelecké vystúpenie pražskej umelkyne ma ohúrilo, ako píše článok v linku [...]

Ariadna 9. – Jeho matka mala radšej potratiť. . .

07.05.2024

Dnes zasa bombový deň mali vo VUB-ke celoslovensky, a aj v základných školách piatich krajov https://myzahorie.sme.sk/c/23326738/vo-viacerych-skolach-opat-nahlasili-bombu.html?ref=najcpodcl Tak už šiestich https://www.startitup.sk/aktualne-na-skolach-v-siestich-krajoch-slovenska-su-desiatky-policajtov-evakuuju-pre-bombovu-hrozbu/ Bombová hrozba bola skúmaná aj v Žiari nad Hronom, kde [...]

Volodymyr Zelenskyj

Oligarcha, ktorý podporoval Zelenského, je podozrivý z prípravy vraždy

08.05.2024 22:04

Vlani Kolomojskému urobili domovú prehliadku a vzali do vyšetrovacej väzby pre ekonomickú trestnú činnosť.

Boeing 747

A opäť Boeing. Stroju sa pri pristávaní nevysunul predok podvozku

08.05.2024 21:18

Nikomu sa nič nestalo, nehodu ale vyšetruje turecké ministerstvo dopravy.

plenkovič

Chorvátsku bude vládnuť aj krajná pravica. Plenkovič sa dohodol s Penavom

08.05.2024 20:40

Hnutie za vlasť povedie ministerstvo poľnohospodárstva a aj nové ministerstvo demografie.

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,865
Celková čítanosť: 9045280x
Priemerná čítanosť článkov: 3157x

Kategórie

Archív