Založ si blog

To som ja 6. – Veľké Leváre, hm – to už tam nie je psychiatria?

Bola tam nejaká tuším. A ako tak pozerám, asi z nej niektorí utiekli a zostali nedoliečení. Zrejme pobiehajú po Veľkých Levároch.

Pretože inak si takéto brutálne správanie vysvetliť neviem.

Pravdu povediac, váham – či by dotyčného mala skôr odchytiť psychiatrická záchranka alebo polícia.

Keďže týranie zvierat je už aj na Slovensku trestný čin, posielam podnet vo veci uverejnenej v skupine Druhá šanca na život  polícii, regionálnej veterinárnej správe – a na vedomie aj Generálnej prokuratúre, aby prípad monitorovali, dozorovali a jeho vyšetrovanie nešlo do slepej uličky.

Budem tvrdá, nepáči sa mi solidárny systém v tomto štáte a kadejakých gaunerov týrajúcich zvieratá by som z mojich daní určite dobrovoľne neživila. Zakaždým, keď sa dozviem o takomto prípade, uvažujem, že čo za rodičia vychovajú takú zrúdu, ktorá je schopná utýrať zviera. A hej, pokojne by som páchateľa zavrela bez jedla a vody do väzenia, a kľúč by som zahodila za hlavu, aj s akýmikoľvek výčitkami svedomia – lebo s indivíduom, čo dokáže utýrať bezbranné zviera, nemám súcit.

No pozrite sa – toto je výsledok vyčínania  – mohla by som údajného páchateľa teraz menovať. Počkáme si však na výsledok vyšetrovania polície i riešenie podnetu zo strany obce.

.

 

No, možno sa už teraz táto darebáčina len tak neututlá…

 

 

Elena    2.3.2020

 

 

Ariadna 6. – Choď a dívaj sa. . .

05.05.2024

Ak mlčím, neznamená to, že nemám čo povedať. A už vôbec to neznamená, že veci nevidím, Dnes vám prezradím jednu z vecí, ktoré naozaj sledujem. Tá kopa medveďov. Sú všade, aj tam, kde nikdy neboli. Prečo ich je odrazu tak veľa, keď minulý rok ešte takto všade nepobiehali? A je ich vôbec veľa? Prečo pobiehajú? Akým spôsobom možno medvede dohnať k tomu, aby [...]

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

filipíny, juhočínske more

Filipíny chcú riešiť konflikty v Juhočínskom mori diplomatickou cestou

06.05.2024 10:22

Čína nasadila proti filipínskym plavidlám vodné delá. Filipínsky prezident uviedol, že útok nebudú opätovať.

Russia US Nuclear Treaty

Západ nás provokuje: Rusi nacvičujú odpálenie jadrových zbraní na hraniciach Ukrajiny, nariadil to Putin

06.05.2024 10:20

Cvičenie nariadil prezident Vladimir Putin a zúčastnia sa na ňom najmä sily rozmiestnené blízko Ukrajiny.

suchoba

Podplácal Makóa. Suchoba sa zatiaľ väzeniu vyhol, musí však zaplatiť 90-tisíc eur

06.05.2024 10:20

Podnikateľ dostal za podplácanie peňažný trest.

Taliansko Vatikán polícia

Vo Vatikáne zadržali českého farára ozbrojeného pištoľou i nožmi

06.05.2024 10:10

Farár sa ospravedlňoval tým, že zbrane sú určené pre osobnú obranu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,860
Celková čítanosť: 9033365x
Priemerná čítanosť článkov: 3159x

Kategórie

Archív