Založ si blog

Kráčam 1. – Na ceste. . .

Verím Ti, povedala som, nasledujem Ťa – a myslela som to vážne.

Zámer sveta mi už nejaký čas privieval znamenia, a ja som vedela, že ma chce upokojiť pred zmenou.

Prijala som ju s dôverou.

Zasypal ma koincidenciami na uistenie, tešiac sa z toho. Nepoznala som doteraz takú hlbokú dôveru, bezvýhradnú, akú mám k Zámeru sveta. Verila som i ľuďom predtým, pravdaže, ale naivne, slepo, bez toho, aby konali dôveryhodne. Dnes viem, že dôverovať je proces, závislý na dvoch stranách, a rast dôvery musí podporiť krok za krokom dôveryhodnosť konania.

 

Viedli sme tichý dialóg, a uvedomovala som si, ako mu rozumiem. Ak sa človek nedokáže vzdať formálnej „moci“, nemôže dostať ozajstnú moc. A pritom je to falošné pozlátko, ktoré oslepuje a navyše aj zväzuje ruky. Videla som strach v očiach ľudí okolo mňa.

Oni by nikdy nevykročili, nepustili by sa toho pozlátka – povedala som Zámeru sveta smutne.

Moc majú mať v rukách práve tí, ktorí po nej netúžia. Teraz vidíš ten rozdiel  – zašepkal.

Prikývla som.

 

A tak som vykročila…

Prvým krokom sa otvára nová cesta. Kurz zomierania a znovuzrodenia urobím v lete, iba pre 11 účastníkov. Tak.

 

Elena

Spravodlivo 7. – Atentát na premiéra Fica ukázal ako výrazne je narušené duševné zdravie podaktorých Slovákov. . .

15.05.2024

Nie je normálne strieľať po nikom. Pozrime sa na niektoré aspekty toho činu. Je vyustením toho, čo sa v tomto štáte deje dlhodobo. Začali s tým predstavitelia minulej vlády podaktorí, kecami o dezolátoch. Dehumanizovali ľudí, ktorí s ich vyčínaním nesúhlasili. Varovne som na to opakovane upozorňovala, že to v spoločnosti paseku narobí. Prevzali to po nich ich fans, [...]

Spravodlivo 6 . – Zbierka na zbrane pre Ukrajinu – a čo ste o nej nevedeli. . .

14.05.2024

Vyzerá to tak ušľachtilo – keď sa skladáte na nákup munície pre hrdinov na fronte. Skoro ako by ste sami bojovali. Zbierka pre Ukrajinu sa rozbehla, vraj na muníciu. Naivne sa do nej podaktorí pozapájali. Lebo vraj vďaka tomu určite Zelenskyj Rusko porazí a mier vybojuje. Vyše 4 milióny eur na Slovensku vyzbierali – a nejdem sa rozpisovať, čo užitočné a [...]

Spravodlivo 5. – V prípade útoku treba chrániť. . .

12.05.2024

Niektoré deti plakali v situácii , keď ich evakuovali zo škôl kvôli výhražnému mailu. Píše to článok v linku https://tvnoviny.sk/domace/clanok/894200-pre-hrozby-na-skolach-niektore-deti-plakali-a-bali-sa-psychologicka-radi-ako-im-mozete-doma-pomoct a ja nemám rada, keď niekto deti rozplače. Páchateľov ubližujúcich deťom by som pokojne nechala zeutanazpovať. Navyše som si [...]

SR Handlová vláda výjazdové rokovanie streľba Fico TNX

Smerujeme po atentáte na Fica k občianskej vojne? Ovplyvniť to môže aj on sám

16.05.2024 06:05

Atentátnik, napriek slovám na uniknutom videu z polície, liberál rozhodne nie je.

Robert Fico, Robert Kaliňák

Atentát na Fica: Je to útok, ktorý zmení Slovensko. Kaliňák bol zlomený, koalícia chce pokoj, no ukazuje na vinníkov

16.05.2024 06:00

Fico bol krátko po jedenástej po operácii a v stabilizovanom stave. Koalícia hovorila o mieri a vyzývala na pokoj, no paradoxne ako prvá ukazovala na vinníkov.

APTOPIX Russia Ukraine War Kharkiv Attacks

List z Charkova: Na balkóne mám ideálne miesto pre guľomet

16.05.2024 06:00

Boje na predmestiach pokračujú neustále, je ich počuť, aspoň v našej štvrti Saltovka. Ako vravievame: búchajú.

vojna na Ukrajine, Cherson

ONLINE: Zelenskyj: Situácia v Charkovskej oblasti sa čiastočne stabilizovala. Putin: Postupujeme vo všetkých smeroch

16.05.2024 05:50

Ukrajinský prezident hovorí o čiastočnej stabilizácii a snahe ubrániť Vovčansk, ruský prezident o čo najefektívnejšej práci v prvej línii.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,872
Celková čítanosť: 9069273x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív