Založ si blog

Príbehovanie 10. – Spomíname. . .

Blíži sa ráno a úsvit krvavú stopu na horizonte zanechal.

Dušičiek čas nám slzy či úsmev v tvári vyvolal?

Vzácny je každý, koho si v srdci nesieme,

a hoci zomrel, tak v tento čas sa stretneme..

 

Svetielka svieťte, nech nájdu cestu domov k nám,

s plamienkom sviečky dnes na nich ticho spomínam.

 

Boli tu s nami dlhší či celkom krátky čas,

no v túto chvíľu môžu sa vrátiť ku nám zas,

s vďakou tak skloňme hlavu v záplave spomienok,

veď od stretnutia  s nimi prešiel zas ďalší rok.

 

Svetielka svieťte, nech nájdu cestu domov k nám,

s plamienkom sviečok dnes na nich s úctou spomínam.

 

Spomienok roj tu krúži na krídlach motýlích,

nežných a krehko krásnych, až sa nám tají dych,

žili sme s nimi, teraz ich odkaz nesieme

s nádejou, že raz spolu sa potom zídeme.

 

Svetielka svieťte, nech nájdu cestu domov k nám,

v plameni sviečok dnes  na nich s láskou spomínam.

 

Láska je večná, len láska nikdy nekončí,

to ona žiari v záplave sviečok z úbočí,

ich svetlo vytvára nádherný zlatý chrám,

posolstvo lásky odnáša tíško k nebesám…

 

Elena

 


Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

nemecko požiar

V Berlíne vzbĺkla hala firmy zo skupiny Diehl. Vyrába aj systém Iris-T dodaný Ukrajine

03.05.2024 21:45

S plameňmi v berlínskej časti Lichterfelde bojovalo 180 hasičov, ale požiar do večera pod kontrolou ešte nemali, napísala DPA.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

Spojené štáty odsúdili ruské kyberútoky na Európu vrátane Slovenska, je za nimi známy aktér

03.05.2024 21:17

USA skupinu spojili napríklad aj so zasahovaním do amerických prezidentských volieb, ktoré vyhral Donald Trump.

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.

gaza

Izrael dal Hamasu ultimátum: Máte týždeň, potom vstúpime do Rafahu

03.05.2024 20:20, aktualizované: 21:03

Izrael dal palestínskemu radikálnemu hnutiu Hamas týždeň na to, aby prijal dohodu o prímerí a prepustení rukojemníkov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9027806x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív