Založ si blog

Na rovinu 8. – Vo Veternej Porube (alebo žeby v Trstenom) je už neskoro. . .

Nuž, v tej Veternej Porube je už neskoro – lebo podaktorí rodičia tam mali antikoncepciu brať už pred hodne dlhým časom. Vtedy, keď keď privádzali na svet svojich nepodarených potomkov, z ktorých mali vychovať slušných ľudí, čo zjavne zanedbali. Alebo možno v Trstenom, lebo psíka tam vraj ubili pri maštaliach – ako som získala informáciu priebežne.

Predstavte si, dobili tam nejakí primitívi šteniatko zlatého retrívera, ktoré mal bača. Fotku šteniatka aj celú informáciu nájdete tu

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7712345592192770&set=gm.2115659935500213&idorvanity=178448205888072

Kým som si správu prečítala, napísala som radu, ako majú postupovať účinne ľudia, ktorých krutá smrť bezbranného psíka trápi.

Ale potom som čítala detaily – psík zomieral v bolestiach tri dni. 

Tak som podala trestné oznámenie vo veci aj ja osobne.

Po mojom minulom oznámení navštívila policajná hliadka dotyčného pána páchateľa už za dve hodiny, v sobotu popoludní.

Uvidíme, ako sa rozhýbe polícia v Liptovskom Mikuláši.

 

Bolo by to jednoduchšie pre nás všetkých, keby niektorí rodičia deti na svet radšej nepriviedli, povedala som Zámeru sveta pošepky.

Viem, že to chceš spraviť – si krajne rozzúrená, povedal, urob to. Ale najprv sa upokoj, nesmieš dať prekliatie na rodinu – dodal.

Stála som na balkóne a dýchala svieži horský vzduch. Stromy šumeli a ja som sa hasila vnútorné plamene.

Už som pokojná, povedala som po chvíli Zámeru sveta.  Nech páchateľov ich zlo sprevádza ako hada chvost, nech sa vlečie s nimi ich životom a dopadá na ich plecia, iba na ich vlastné plecia. Nechávam to ale v Tvojich rukách. A ďakujem, že si mi to prekliatie chcel dovoliť. Nie ja to tu riadim, chcem len spravodlivosť pre to bezbranné utýrané šteniatko.

Usmial sa. Ja viem. A prezradím ti – jeden z nich už môže uvažovať o dopadoch svojho činu.

.

Povedz mi, prečo ľudia robia toľko zla, povedala som Zámeru sveta. Vláčia sa po kostoloch a chodia na púte rodiny, a popritom sú synáčikovia lumpami, príživníkmi, povaľačmi. Však keď vlezie do kostola taký človek, ktorý takto utýra zviera, mal by sa Boh natiahnuť z obrazu nad oltárom a rovno vo dverách mu jednu ubaliť po hube. Keď výchovu potomka nezvládol otec pozemský, mal by ju doplniť otec nebeský. Aj keď je otázne, či taký človek vkročí aj do kostola, a nielen do krčmy. Ale ktovie, možno ani tá tam nie je – tá Veterná Poruba má 381 ľudí, to by tých lumpov mali policajti vypátrať za pol hodiny. Ale vraj v Trstenom pri maštaliach psíka dobili, tak ktovie skadiaľ bola tá čvarga. Tak či onak, platí jedno, mali ich rodičia brať antikoncepciu namiesto plodenia takýchto potomkov.

Otázne je, kedy konečne niekoho z takých lumpov štát odsúdi nepodmienečne.

 

 

 

Elena

 

K diskusii  luna 5    Veď práve, preto je potrebné naozaj tvrdo potrestať zopár lumpov pre výstrahu ostatným.

 

No tak už to polícia postúpila enviropolícii, oznámili mi to. Verím, že páchateľov nájdu.

A páchateľom prajem, za toho starého bezbranného pána, ktorý umrel so smútkom, že mu utĺkli jediného kamaráta, a za to šteniatko-psíka tri dni bolestne zomierajúceho, nech všetko to zlo, ktoré v nich je, dopadne na nich samých a ich rodiny.

Ale čo 2. – Sociálna poisťovňa upokojuje a generálny prokurátor by mal zasiahnuť. . .

04.10.2024

Nie, tento štát veru nevie robiť poriadok tým správnym spôsobom. Médiami u nás víria články, ako údajne nebude na dôchodky, lebo je veľa dôchodcov a štát nemá peniaze. Nečudo, že sa ľudia vyplašili a pýtajú sa, čo štát spravil s ich peniazmi, ktoré ako platiaci poistenci Sociálnej poisťovni posielali po desaťročia na svoje dôchodky. Ako píše článok v [...]

Ale čo 1. – Náš „Semafor“. . .

01.10.2024

Kupčí táto vláda s kadejakými lobistami a má problémy s Dankom – to je jej veľký problém, povedala som si pri pohľade na septembrový prieskum voličov politických strán. Podľa neho sa Progresívne Slovensko doťahuje na Smer, nahnevaní a sklamaní ľudia začínajú na vládu pozerať inými očami. Lebo je pravdou, že mnohí sme im dali hlas podmienečne – a kroky [...]

Blýskanie na časy 11. – Výzva prijatá

30.09.2024

Niekedy uvažujem, čo spúšťa tornáda. Tá obrovská prírodná sila, ktorá zanecháva za sebou spúšť – či by sa niekde na začiatku nedal zastaviť nejako ten vír vo chvíli, keď sa ešte nedotkne zeme. Ale zrejme nedal – tornáda sú nezastaviteľné. Sila, ktorá sa nakopila, je obrovská. Možno niekde na začiatku, keď vznikajú prvé vlákenká víru, by to šlo [...]

Edmundo González, Venezuela

González sa chce vrátiť ako prezident do Venezuely v deň inaugurácie Madura

04.10.2024 23:02

Bývalý opozičný prezidentský kandidát utiekol do Španielska týždeň po tom, čo naňho venezuelské úrady vydali zatykač.

Švédsko Nórsko Rusko bieluha špionážna

Ruská "špionážna veľryba“ nebola v Nórsku zastrelená, podľahla zrejme infekcii

04.10.2024 22:24

Hvaldimir nebol zastrelený - ako tvrdili aktivisti za práva zvierat -, ale podľahol bakteriálnej infekcii.

USA Helene hurikán obete zvýšenie

Hurikán Helene sa stal najničivejším od čias Katriny

04.10.2024 22:01

Podľa najnovších údajov si vyžiadal najmenej 213 obetí.

Haiti Violence

Pri útoku gangu na haitské mesto zomrelo najmenej 70 ľudí, uvádza OSN

04.10.2024 21:58

Motív jedného z najväčších masakrov na Haiti za posledné roky zostáva nejasný.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,968
Celková čítanosť: 9494099x
Priemerná čítanosť článkov: 3199x

Kategórie

Archív