Založ si blog

Hanba 4. – Mám ťažkosti so štatistikou. . .

So štatistikou COVID_19, presnejšie…

Sedela som včera celý deň vo volebnej komisii, keďže poslancov zastupiteľstva obec volila – a tak som mala dostatok času nad kadečím uvažovať. I tento štatistický paradox mi hlavou blúdil.

So štatistikou mám problém, ale s logickým myslením nie. A tak mi pomôžte rátať…

 

Vraj nám očkovaných pribúda. Nie je to tak, myslím si – odhliadnuc od toho, že nie sú očkovaní, ale vakcinovaní – aby sme národ nezavádzali, teda.

Podľa mňa ich muselo skôr dramaticky ubudnúť. 

Veď uvažujte logicky, ak už sa musia očkovať treťou dávkou, aby boli chránení pred –

(panebože, ja už ani neviem pred čím vlastne sú tí očkovaní chránení – lebo pred ochorením nie, pred ťažším priebehom tiež nie, pred hospitalizáciou nie, no neviem presne pred čím sú chránení – ale pred niečím sú vraj chránení!),

to akoby tí prví a druhí očkovanci už medzi nezaočkovaných patrili, nie? Keď nie sú dostatočne chránení a potrebujú sa znovu očkovať, tak rady neočkovaných sa rozrastajú…

 

A hej, malá právna rada odomňa k tomu štatistikárčeniu – overená v praxi prípadom redaktora Schutza – ak si naň ešte spomínate

https://www.extraplus.sk/clanok/schutz-ti-ktori-odmietaju-ockovanie-mali-byt-potrestani-az-bolestou-zavyjali

Ja som voči nemu za ten výrok podala trestné oznámenie a vyšetrovateľka ho nedávno uzavrela, že nebude stíhaný, lebo nekonal verejne podľa nej, pretože ten výrok publikoval v SME, kde je nutné predplatné pre prečítanie celého článku. Podľa nej sa teda k tomu vyjadreniu verejnosť nedostala.

Nuž, čo z toho vyplýva milí čitatelia? Všetky nehorázne a potenciálne trestné výroky uverejňujte zásadne v denníku SME – a keby vás nebodaj chceli stíhať, odvolajte sa na prípad redaktora Schutza.

 

 

 

Elena

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Ruské školstvo / vzdelávanie / Rusko /

V Novosibirsku končí škola, ktorej vedenie bolo proti vojne na Ukrajine

04.05.2024 09:32

Novokolledž bola jediná vyššia odborná škola v Rusku, ktorá fungovala podľa západného modelu.

raketa ATACMS raketomet M270 MLRS

ONLINE: Kyjev útočil strelami ATACMS na Krym, tvrdí Moskva. Zbrane z USA už prúdia na Ukrajinu

04.05.2024 07:10, aktualizované: 09:32

Môže trvať týždne až niekoľko mesiacov, kým na Ukrajinu dorazí značný počet západných zbraní a vybavenia a dostanú sa až na front.

special podcast pocuvajte Pravdu novy jzbt6t / Počúvajte Pravdu /

Po 20 rokoch v únii nemôžeme na ňu najmä nadávať, ak ju chceme zmeniť

04.05.2024 06:05

Európska únia sa môže a má kritizovať. U nás však kritika dosahuje absurdné rozmery.

Peter Pellegrini, Andrej Danko

Nebude to boj, ale permanentné napätie. Hlas a SNS sú znova na nože: Fico je ticho, aby koalícia prežila

04.05.2024 06:00

Hlasovanie o Fonde na podporu umenia tretíkrát presunuli. Dôvodom sú spory medzi SNS a Hlasom.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9028873x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív