Založ si blog

Raz 2. – Vojakom v školách stravu zaistíme. . .

Minule som sa obávala, aby nám spojenci nechcípli od hladu pri takej stravnej jednotke akú podľa mojich výpočtov  z dostupných údajov nasadil Naď.

Na našich vojakov som vtedy ani nepomyslela, priznávam.  Ale predstavte si, našťastie  máme mimoriadnu situácie vyhlásenú – no ani som to len netušila, poviem otvorene –  budú ich preto dokrmovať v školských jedálňach – aha. Netušila  som, že  máme toľko kapacít a personálu v školách, aby pre armádu vyvárali.

 

Zdroj: https://www.facebook.com/shobokova

 

 

To akože naši slovenskí vojaci nedostanú tie keksíky a čokoládky, čo Naď nakúpi pre spojencov, tak aby im ľúto nebolo, budú chodiť na dukátové buchtičky do školskej jedálne? Alebo žeby v rámci úspory energií už vojaci nevarili a stravovať sa budú v školách? A čo budú robiť vojaci v školách, či to budú len dochádzať z kasární na stravu?

Ach, toľko otázok – a žiadna odpoveď.

No, mal by to minister školstva riadne vysvetliť…

 

 

Elena

 

K diskusii: palenque  Je to i na minedu, takže ofi haluz…

https://www.minedu.sk/rozhodnutie-ministra-s-ucinnostou-od-1-septembra-2022/

 

MaBe čítali ste nepozorne – je z 15.8.2022.

 

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Rafah / Palestína / Bombardovanie / Sutiny /

Ozbrojené skupiny v Gaze ukradli z pobočiek banky 70 miliónov dolárov

04.05.2024 14:55

Palestínska banka, založená v roku 1960, je hlavnou finančnou inštitúciou v Pásme Gazy.

Zuzana Dolinková

Dolinková nevidí dôvod na jej odvolávanie. Avizovala nové benefity od poisťovní, možno aj na zuby

04.05.2024 14:30, aktualizované: 15:07

Rezort zdravotníctva podľa nej neprevzala v dobrom stave po minulej vláde.

Vrtuľník / Apache AH-64E /

Cvičenia NATO blízko ruských hraníc ukazujú, že Aliancia sa pripravuje na možný konflikt s Ruskom, tvrdí Kremeľ

04.05.2024 13:27

Vojenské cvičenia Steadfast Defender sú najrozsiahlejšie cvičenia NATO od manévrov Reforger z roku 1988 počas studenej vojny.

Milan Rastislav Štefánik

Politici si pripomínajú výročie úmrtia generála Štefánika. Mestá a obce organizujú pietne spomienky

04.05.2024 12:49

Milan Rastislav Štefánik zomrel 4. mája 1919 pri tragickej leteckej nehode pri pristávaní neďaleko Bratislavy.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9029368x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív