Založ si blog

Dračí dych 11. – Veľká kopa špiny. ..

Sú veci, čo sa v čase nemenia. Jednou z nich je môj názor na vyšetrovanie smrti právnika Valka. Písala som o tom kedysi

http://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2017/10/23/natvrdo-1-neverim-medialnej-policajnej-verzii-o-valkovej-smrti/

a včerajší článok ohľadne dohody o vine a treste je len ďalším ohnivkom „na ceste ku spravodlivosti“

https://domov.sme.sk/c/22134103/komplic-radica-v-pripade-vrazdy-valka-uzavrel-dohodu-o-vine-a-treste.html?ref=njctse

Akosi spravodlivosti na Slovensku uniklo, že šlo o dlhodobo pripravované konanie, s vraždou človeka. Veľká kopa špiny je celý tento prípad podľa mňa. Nie, nie, nemôžem sa viac vyjadriť, určite by to bolo stíhateľné.

 

„U Kočnerov“…

Ďalší z prípadov u nás v rovnakom scenári – že vývoj deja je nepredvídateľný.

Tvorca scenára je duchom i rozumom slabý – hovorím si občas, ak náhodne zachytím úryvok z podaktorých verejnosti prezentovaných diel. A ak ste čakali, že pomenujem len podaktoré slovenské veľkoseriály, tak nie. Prípad vraždy Jána Kuciaka a Martiny Kušnírovej patrí medzi ne.

Neverím ani ja, že Martina bola zabitá náhodne. Neverím v páchateľstvo priznaného páchateľa – a celú tú verejnosti prezentovanú verziu. Položme si otázku, kvôli čomu sa  k činu priznal človek, evidentne disponujúci informáciami s medzerami. Skúsený kriminálnik, akými obžalovaní bezpochyby sú, by sa na výpoveď pripravil – najmä pri súčasnom ponímaní ľudskoprávnosti, v rámci ktorého sa dostane ku informáciám v spise. Žeby tie medzery vo výpovediach boli účelovou zárukou, aby raz vyhlásil „no veď hej, ja som to nebol“???!!

Pripadá mi to ako hra o čas. Aby prípad šiel vyšetrovaním do stratena.

Kladiem si aj otázku, čo údajné prelomenie Kočnerovho mobilu  Europolom prinieslo – lebo medializovanie tejto informácie by som ako vyšetrovateľ nedala, kým by som nezmapovala všetku komunikáciu a nestíhala zainteresovaných. Takže táto verejnosti sprístupnená informácia bola poskytnutá s konkrétnym zámerom.

pred časom už bolo medializovaných pár mien zo zoznamu – myslím, že rozhodne nie všetky

https://www.postoj.sk/41800/zlo-sa-vola-kocner

Na mieste vyšetrovateľov by som zverejnila celý zoznam tých, čo s Kočnerom komunikovali. Neboli by už vydierateľní spolukumpánmi –  a národu by sa aspoň trochu rozsvietilo v hlave, koľko špiny sa u nás nakopilo.

Je to tak – pri riešení otázok okolo smrti dvoch mladých ľudí sa vynára obrys čoraz väčšej hory špiny v tejto spoločnosti – a tiež skutočnosť, že sa okolo nej tmolí zrejme viac do darebáčin namočených ľudí vo veľmi dobrom postavení, ako je horolezcov stojacich v rade na výstup na Mont Everest. Akurát že neumierajú tak ako tí horolezci – zatiaľ…

V rade darebáčin je aj správička o odchode námestníka generálnej prokuratúry a zástupcu riaditeľa Justičnej akadémie Tichého z jeho postu v rámci justičnej akadémie, ktorý odišiel o postu po prevalení jeho komunikácie s Kočnerom. Skutočnosť, že čelný predstaviteľ akadémie na prípravu prokurátorov, sudcov a vyšších súdnych úradníkov udržiaval takého kontakty a aktivity je o úrovni spravodlivosti na Slovensku výpovedná

https://domov.sme.sk/c/22133210/tichy-pre-kocnera-konci-v-justicnej-akademii.html?ref=njctse

Budem teraz tvrdá – ak jasáte, že aspoň kúsok spravodlivosti na Slovensku nastal, tak s tým tešením sa pŕŕŕŕ…. Najskôr sa pozrime, kam sa pán Tichý a ďalší jemu podobní po prevalení kontaktov a špinavostí kadejakého druhu dostanú. Lebo podľa mňa je to hra v štýle „škatule, škatule, hýbte sa“.  

A z rovnakého súdka je správa o údajnom konaní vysokopostaveného niekdajšieho úradníka ÚPSVaR  – riaditeľa odboru sociálnych dávok Juraja Škripa

https://dennikn.sk/1484923/socialna-poradkyna-o-zastrasovani-niekedy-pribiju-macku-na-dvere-a-niekedy-poslu-socialku/?ref=tema

Je smiešna hra na spravodlivosť, že až teraz ústredie začína veci riešiť trestným oznámením – to koho chcú oklamať naši mocní takýmito „odhaleniami“ zločincov? Pre mňa nie je ani tak zaujímavé to, že pán už na tom ústredí nepracuje – skôr ma zaujíma, že odišiel údajne zo zdravotných dôvodov pred pár dňami – výpoveď podal v máji, to kto ho informoval s takým predstihom???!!  

Môžeme sa domnievať, že kopa špiny sa vďaka tomu už pozametala.

K prípadu patrí ako bonus aj dodatočná otázka KDE bude pracovať pán Škríp, ak ho dostíhajú – čo sa udeje rýchlo.  A rovnako je namieste aj otázka, čo bude s Richterom, ktorý údajne kryl túto kauzu – mal by sa verejne vyjadriť a odstúpiť

https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/513750-do-sledovani-novinarov-mal-byt-zapleteny-aj-juraj-skrip/

Krucinál, vážne veríte tomu, že ľudia schopní robiť takéto špinavosti mohli robiť niekedy niečo dobré pre tých slabých a bezmocných, aj pre nás všetkých? Nie sme na jednej lodi – je to skrátka „my“ a „oni“.

Uvedomte si, ako vleklo spravodlivosť ku Kočnerovi kráča. Od začiatku mal byť súdení ako hlava organizovanej zločineckej skupiny, a všetci kumpáni ako jej členovia s ním. Žiadne, že odstúpia z teplého miestečka (prelezú na iné), a…

 

Záverom…

Vážení predstavitelia justície a zástupcovia občanov na Slovensku – Spravodlivosť je zobrazovaná so zaviazanými očami preto, aby riešila konanie ľudí v štýly „padni, komu pani“ – a nie preto, aby sa tvárila, že nič nevidí…

 

Elena  31.5.2019

 

P.S.:  Taká hora špiny – a to z nej vidíme len malý kúsok…

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

Ariadna 4. – Zabi bobra, zachrániš strom. . .

03.05.2024

Slová profesorky Hogenovej sa mi vynorili v mysli o banalizácii zla, ktorá prebieha v spoločnosti. Kedysi som o nich aj blog písala https://elenaistvanova.blog.pravda.sk/2021/05/17/ejha-3-ked-hodnoty-zomieraju/#google_vignette Nezvažujeme dôsledky svojich činov, priplávalo mi k tomu do mysle dnes. Veľa príkladov mi k tomu napadá. O robotickom psovi som čítala, ktorý má [...]

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Oheň / Plamene / Požiar /

Rusko plánuje sabotáže v Európe. Moskva nemá zábrany, varujú tajné služby

05.05.2024 17:06

Keir Giles z inštitútu Chatham House tvrdí, že vďaka nim sa môže Rusko naučiť, ak chce skutočne Európu paralyzovať. Ide podľa neho o nácvik.

Tank / Gaza /

Netanjahu odmietol požiadavku Hamasu na ukončenie vojny. Izrael uzavrel dôležitý hraničný priechod s Gazou

05.05.2024 16:20

Politický vodca Hamasu Ismáíl Haníja obvinil Netanjahua zo sabotovanie snáh o sprostredkovanie dohody o prímerí.

Zuzana Čaputová

Čaputová sa nechystá do straníckej politiky. Chce zostať na Slovensku a byť užitočná pre spoločnosť

05.05.2024 16:00

Rozhodnutie nekandidovať opätovne na hlavu štátu neľutuje.

Rusko Toržók Putin prezident

Slovenská firma zaradená na sankčný zoznam USA predávala softvér do Ruska, jej majiteľ je zapojený do miliónovej kauzy so zmenkou v Moskve

05.05.2024 16:00

Podľa zistení Pravdy je majiteľom eseročky cudzinec, ktorý býva v Londýne a spoluvlastní schránkovú firmu, ktorá sa objavila aj v databáze Pandora Papers.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,859
Celková čítanosť: 9031199x
Priemerná čítanosť článkov: 3159x

Kategórie

Archív