Založ si blog

Ži a pamätaj 9. – Keď vegetarián prevádzkuje mäsiarstvo. . .

Pán Naď sa stal ministrom obrany Slovenska. A nad slovenskou sochou Slobody akosi zašlo slnko. Nepôsobí na mňa dobrým dojmom od začiatku. Ale nevenovala som mu ďalej pozornosť.

No po jeho včerajšom úlete, pardon, vystúpení, stratil u mňa i toho štvrťbodu, ktorý z možných 1500 bodov akýmsi omylom mal. Prečo je ten chlap prepánajána ministrom obrany, položila som si otázku. Nuž, nejakým nedopatrením zrejme, zauvažovala som o jeho funkčnej kompetetivnosti, lebo médiá píšu, že ani len základnú vojenskú službu neabsolvoval.

To koniec koncov aj priznal v rozhovore, keď som po overení údajov zalovila – takže nejde o vymyslený údaj. A tak pár myšlienok i vám z neho ponúknem, celý je tu v linku

https://www.noviny.sk/politika/528904-minister-obrany-jaroslav-nad-chcem-byt-lepsim-ministrom-ako-futbalistom

 

Boli ste na základnej vojenskej službe?

Nebol som, nemám modrú knižku. Ale mám 39 rokov a keď som skončil vysokú školu, tak skončila základná vojenská služba a už ma nestihli povolať. Preto som sa snažil túto službu nahradiť kurzami a stážami. Môj brat je dlhoročný vojak. 

…Ja mám k uniforme veľmi blízko. Môj brat musel slúžiť viac ako 20 rokov, aby bol povýšený na kapitána…

Nuž, môj brat lyžuje vynikajúco, ale len za to by som ja ako nelyžiarka nešla robiť inštruktora lyžovania. Asi som sebakritickejšia, ako pán Naď, čo už.

 

A ešte jedna perla zo záveru toho rozhovoru s ním

…Predstavte si, že tu máme leteckú základňu na Sliači, ktorá je súčasťou infraštruktúry NATO a…“

Nuž, my si to podaktorí radšej ani predstaviť nechceme, lebo chceme žiť v miere. Ale možno práve to je dôvod, že tento pán bol dosadený do funkcie ako nevojak, aby práve toto zariadil. Stačí sa pozrieť na jeho vzdelanie podľa ofiúdajov – ďalšie vzdelanie získal v kurzoch George C. Marshall Center a Školy NATO v Nemecku (2005 – 2006), na kurze U.S. – European Security Course v USA (2007) a na European Security and Defence College v Belgicku (2008 – 2009).

 

Nemá ani základný vojenský výcvik u nás, len akési kurzy prežitia si robil (to zrejme tie vyššie spomenuté, v NATO a USA – radšej pomlčím o tom, akým spôsobom sa tam dá asi prežiť…). Prečo si aspoň ten základný vojenčák nespravil, uvažujem, však príležitosť by bola, na základný výcvik u nás verbujú už pár rokov ľudí.

A on riadi vojakov, majorov a generálov?

Panebože, veď to akoby vegetarián prevádzkoval mäsiarstvo.

 

Elena

 

k diskusii  bonaparte   jednu malú radu Ti dám – napíš si sám…

 

Takže tak 11. – Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. ..

22.04.2024

Sme krajinou, v ktorej sa ľudia neboja zomierať. Presne tak – krajina, v ktorej sa pomaly každý týždeň hupsnú pod vlak aspoň dvaja ľudia. Ale veď i Česi, nie sme v tom sami – zargumentujú podaktorí v duchu článku v linku https://www.aktuality.sk/clanok/l6LGUlF/samovrazdy-v-cesku-su-na-vzostupe-vo-vyssej-miere-ich-pachaju-mladi-ludia/ samovrážd pribúda síce vo [...]

Takže tak 10. – Amazónsky prales sa prudko rozrastie. . .

22.04.2024

Poviem vám, chytila ma za srdce správa o tom, že našej prezidentke vôbec nie je ľahostajné, ako zamoruje ovzdušie zemegule pre nás všetkých tými jej letmi lietadlom. Hovorí o tom správa v linku https://www.hlavnespravy.sk/prezidentka-vysadila-so-svojim-timom-stromceky-na-zahori/3470150 Od roku 2021 vraj vyše 12 000 stromov vysadila. No to je dobre, bude mať prax, keď [...]

Takže tak 9. – Kupujte im lopatky. . .

21.04.2024

Bolo to v marci pred rokom, keď sa v slovenských médiách objavila správa, že – ako potvrdzuje článok v linku https://dennikn.sk/minuta/3268597/ Rusi lopatkami bojujú, lebo nemajú dostatok munície. Tie lopatky majú od roku 1869 vraj skoro bezo zmeny. Priznávam, že som nikdy nebola vojak, možno preto som nepochopila, prečo Ukrajinci s modernou západnou výzbrojou posielanou [...]

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Fico

Fico chce prešetriť prideľovanie spisov na Najvyššom súde. Prideľujú sa transparentne, kontrola bola arogantná, odpovedá Šikuta

24.04.2024 16:51, aktualizované: 18:50

Podľa šéfa Smeru je podozrivé, že najcitlivejšie veci pripadali senátu 5T sudcu Juraja Klimenta.

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,854
Celková čítanosť: 9001633x
Priemerná čítanosť článkov: 3154x

Kategórie