Založ si blog

Tornádo v akcii 1. – Prečo to premenovali? . . .

Nejde o meteorologickú vsuvku touto jedenástkou blogov.

Ach, hej, raz som prezradila v mojom blogu, že som mala meteorologicky ladené prezývky hneď dve – „slniečko“ a „tornádo“ – obe boli namieste…

 

Sprostredkovateľský poplatok zavádza terajšia vláda.

A ja mám k nemu jednu otázku – podelím sa o ňu s vami v závere.

Je to zvláštny poplatok, ktorý vymyslela táto vláda – má ho dostať človek, ktorý nahovorí iných ľudí, aby sa dali očkovať vakcínou proti covidu.

Otvorene – nepíšem že niekoho na očkovanie nahovoríme – lebo ja nikoho nahovárať nebudem. Pripadá mi to scestné – nahovárať iných ľudí, aby sa zúčastnili  v klinickej vakcinačnej štúdii, malo by to podľa mňa byť aj trestné – a prezrádza to jasne, nakoľko zvrátené je myslenie aj  hodnoty tých, ktorí sú teraz pri moci.

Je odstupňovaný podľa veku dokonca ten poplatok – čím staršieho človeka nahovoríte, tým lepšie pre vás finančne – dostanete 30, 60, či 90 eur.

Ešte mali ponúknuť zvlášť prémiu za človeka s postihnutím – a sme doma, cynicky dodávam.

 

Ach, a tá moja otázka, pravdaže – prečo to premenovali, veď pomenovanie „tridsať strieborných“ poznali všetci?

Vlastne počkajte, odpoveď mi je jasná – podaktorí ľudia zradia aj za menej…

 

Elena

 

P.S.:  Som v akcii – a v tejto jedenástke blogov o nej poviem viac. I z tornáda vidíte sprvu len malý vír na oblohe…

 

Elena

 

 

 

Ariadna 8. – Chcete robiť starostu v Telgárte?

07.05.2024

Ako píše článok v linku https://spravy.pravda.sk/regiony/clanok/708836-zahadna-abdikacia-starostu-svoj-koniec-oznamil-v-liste-dovod-vraj-neuviedol/ starosta v Telgárte vraj záhadne abdikoval. No tak sa na to pozrime. Pravdu poviem – starosta Telgártu ma zaujal už pred časom pri reportáži, kedy vykladal ako dostali 6 stanov pre 102 ľudí, a tak sa v jednom stane tlačí 30 [...]

Ariadna 7. – 20 rokov s NATO. . .

06.05.2024

Dvadsiate výročie nášho vstupu do NATO podaktorí minulý mesiac oslavovali. Odvtedy už prešlo viac ako mesiac, no ja som doteraz uvažovala, čo to vlastne oslavovali. Na nič som neprišla, čo by bolo hodné oslavovania v tejto veci. Dvadsať rokov sme v tom spolku, a čo dobré urobil pre svet? No nič. Zato výčiny, za ktoré by sa od hanby kanálmi plaziť mali predstavitelia toho [...]

Ariadna 6. – Choď a dívaj sa. . .

05.05.2024

Ak mlčím, neznamená to, že nemám čo povedať. A už vôbec to neznamená, že veci nevidím, Dnes vám prezradím jednu z vecí, ktoré naozaj sledujem. Tá kopa medveďov. Sú všade, aj tam, kde nikdy neboli. Prečo ich je odrazu tak veľa, keď minulý rok ešte takto všade nepobiehali? A je ich vôbec veľa? Prečo pobiehajú? Akým spôsobom možno medvede dohnať k tomu, aby [...]

fico, kaliňák

Fico a Kaliňák na výjazde v Azerbajdžane: V paláci vybavujú alternatívu ruského plynu, aj biznis so zbraňami

07.05.2024 10:25

Aktualizujeme Hlavným dôvodom premiérovej prvej zahraničnej návštevy mimo Európy má byť plyn. Druhým obchodné príležitosti, ktoré autokratický režim prináša.

Čína, Si Ťin-pching v Elyzejskom paláci

Si Ťin-pching: Neočierňujte Čínu v súvislosti s vojnou na Ukrajine. Rusku zbrane nedodáme

07.05.2024 10:20

Čína aj Francúzsko vyzvali na prímerie počas letných olympijských hier.

Pulitzer, Jevgenija Kara-Murza

Vyhlásili laureátov Pulitzerových cien. Jednu z nich získal aj väznený ruský opozičný politik

07.05.2024 10:18

Hlavnú Pulitzerovu cenu za novinársku prácu získali reportéri za odhalenie aféry na najvyššom súde USA.

nôž, krv, zranenie

Útočník s nožom zabil v nemocnici v Číne dvoch ľudí a 21 ďalších zranil

07.05.2024 10:00, aktualizované: 10:58

Útočníka, ktorý bol ozbrojený nožom, podľa týchto správ zadržali.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,862
Celková čítanosť: 9037347x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív