Založ si blog

Óóó 3. – Aby mohli byť s dieťaťom. . .

Plne podporujem petíciu, ktorú rozbehli matky, aby nebolo na Slovensku porušované právo dieťaťa byť v nemocnici so svojim rodičom.

Túto ich iniciatívu podporujem – a viem čo a prečo píšem. Nech zdravotníci Bohu ďakujú, že nezaspomínam verejne na to, akú starostlivosť som videla, keď som raz pri preberaní môjho syna z nemocnice vošla pootvorenými dverami chodby dnu, lebo mi nikto neotváral. Inak mi syna nosievali vonku pred dvere prevziať. Nebolo pre mňa miesto v situácii kedy sa môj syn dostal do nemocnice, ani jediný raz – lebo brali „prednostne kojace matky“ –  a keďže moje dieťa na druhý deň po pôrode odviezli do krajskej nemocnice, kojiť som ho nemohla.

Iste, keď Maroško šiel do nemocnice najbližšie, povedala som iba jedinú vetu –  buď budem v nemocnici so synom, alebo pred nemocnicou s cirkusom. Sedela som pri ňom celý deň na stoličke, a potom v noci na pár hodín som šla spať na akési oddelenie. Bolo mi to jedno, matky kvôli dieťaťu vydržia veľa.

Ako vidím, časy sa nezmenili.

Je hanba štátu, ktorí nedodržuje práva dieťaťa. Tie matky vedú oprávnený boj. A ja ďakujem za každý podpis, ktorý tam ľudia priložia.

 

Elena

 

P. S.

A ak by ste sa vybrali pozrieť na tie peticie.sk, prihoďte prosím vás podpis i na petíciu za záchranu norika muránskeho. Kto z vás bol niekedy na muránskej planine a videl tie nádherné kone, chápe že toto jedinečné plemeno musíme uchovať na planine. Sú to prekrásne zvieratá.

 

Ariadna 7. – 20 rokov s NATO. . .

06.05.2024

Dvadsiate výročie nášho vstupu do NATO podaktorí minulý mesiac oslavovali. Odvtedy už prešlo viac ako mesiac, no ja som doteraz uvažovala, čo to vlastne oslavovali. Na nič som neprišla, čo by bolo hodné oslavovania v tejto veci. Dvadsať rokov sme v tom spolku, a čo dobré urobil pre svet? No nič. Zato výčiny, za ktoré by sa od hanby kanálmi plaziť predstavitelia toho spolku, [...]

Ariadna 6. – Choď a dívaj sa. . .

05.05.2024

Ak mlčím, neznamená to, že nemám čo povedať. A už vôbec to neznamená, že veci nevidím, Dnes vám prezradím jednu z vecí, ktoré naozaj sledujem. Tá kopa medveďov. Sú všade, aj tam, kde nikdy neboli. Prečo ich je odrazu tak veľa, keď minulý rok ešte takto všade nepobiehali? A je ich vôbec veľa? Prečo pobiehajú? Akým spôsobom možno medvede dohnať k tomu, aby [...]

Ariadna 5. – Kde je vôľa, tam je cesta. . .

03.05.2024

Pouvažujeme o tom, že nie všetko, čo sa tvári ako podpora, je v skutočnosti podporou. Polepši sa, Elena, dodala som sebakriticky popri všetkých tých článkoch, čo sa tu o Ukrajine valia z médií, vezmi si príklad z tých, ktorí si berú z Ukrajiny príklad. Tak som si dala poctivé predsavzatie, že niečo nasledovaniahodné pohľadám. Predstavte si, že polmaratón [...]

charkov

Všetko sa zachvelo, jediný úder zničil celú ulicu. Rusi prvýkrát zabíjali 1,5-tonovou bombou

06.05.2024 16:27

Všetko naokolo sa zachvelo, akoby sa začalo zemetrasenie. Jediný úder zničil celú ulicu, napísal šéf vyšetrovacieho oddelenia regionálnej polície.

autobus

Na diaľnici R1 sa prevrátil autobus, ktorý ťahala odťahová služba

06.05.2024 16:17

Prejazdný je len jeden jazdný pruh.

Maroš Žilinka

Žilinka rázne odmietol, že sa vyhol otázkam: Médiá ma neoslovili a zákon nepozná 'neformálnu debatu s opozíciou'

06.05.2024 16:13

Generálny prokurátor Maroš Žilinka sa ohradil voči článku v denníku Sme, že sa "vyhol otázkam poslancov aj médií".

Hlinkova garda, Hlinkova mládež

Na jarmoku predával drevené srdcia s heslami Hlinkovej gardy. Muža obžalovali z extrémizmu

06.05.2024 15:25

Obvinený navyše na facebooku šíril rôzne extrémistické materiály obsahujúce heslá potláčajúce ľudské práva a slobody.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,861
Celková čítanosť: 9034801x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív