Založ si blog

Navždy 5. – Chýbaš mi stále. ..

 

Zvona hlas zvučí krajiny tichom,

a ja ti šepkám krehnúcim dychom

ľúbim ťa, dieťa, chýbaš mi stále,

pre moju lásku sú nebesá malé,

nesiem ťa v srdci, dlhá je cesta,

nádej tu nemá priveľa miesta.

 

Chcem ťa zas objať, privinúť k hrudi,

obava kde si zo sna ma budí,

nie je ti zima a nie si hladný?

Na to mi nedá odpoveď žiadny

z mudrcov, vedcov, všetci sú slepí,

dokážu vidieť z lásky len črepy,

netreba mŕtvym už nič vraj, vravia,

nepridá im to života, zdravia,

oni už nikdy nebudú s nami,

takéto myšlienky sú iba snami.

 

Zvon hlasno spieva po kraji šírom,

ticho tu stojím, po nebi čírom

oblaky plávu, periny malé,

spinkáš tam kdesi, hrejú ťa stále?

Srdce mi z hrude vyskočiť skúša,

v očiach mám slzy, bolí ma duša.

 

 

Elena   24.10.2019

 

P.S: Fotografia je moja, pravdaže.

Ariadna 3. – Česko má nedostatok psychiatrov. . .

02.05.2024

Veru, poviem, vydesilo ma to, čo som videla. Určite majú Česi zúfalý nedostatok psychiatrov, povedala som si. Lebo zjavne ujetí ľudia potom zostávajú bez odbornej pomoci. A kadečo vystrájajú. Ak vás tento môj výrok zarazil, tak pozrite Zdroj: https://www.facebook.com/photo/?fbid=395464043388992&set=g.674985475874242 Teda, ak ste nepochopili, čo to majú [...]

Ariadna 2. – Krucinál, psychológovia, ako to preverujete ľudí na zbrojáky?

28.04.2024

Skutočne impozantný príspevok napísal pán do verejnej skupiny obce Trakovice. Zdieľali to s hrôzou viacerí ľudia do skupín milovníkov zvierat. Istý pán Lackovič v tom svojom diskusnom príspevku píše, že Ahojte ak mate radi svoje macky tak ich majte na svojom mieste. Akukolvek macku na mojom dvore a v okoli domu zastrelim. Moze byt vystavna s vybijanym obojkom aj s [...]

Ariadna 1. – Prečo Fico straky urazil?

28.04.2024

Verte, straky sú úžasné zvieratá. Viem o tom svoje, v časoch môjho detstva sme jednu zachránili, vychovali a vypustili. Chodila po celé roky posedávať pred balkón a krákala vďačne. Stačilo zavolať Hana, Hana – a priletela. Počúvala som dnes nadránom prejav premiéra Fica z NR SR 25.4. 2024. Musím sa s vami oň podeliť, lebo naše médiá sú akési lakomé – a [...]

Libanon, Ursula von der Leyenová, Najib Mikati, Nikos Christodoulides

EÚ poskytne Libanonu jednu miliardu eur, Leyenová chce riešiť problémy s migráciou

02.05.2024 11:44

V Libanone tiež žije približne 210 000 palestínskych a 1,5 milióna sýrskych utečencov. To vyvoláva obavy, že regionálna nestabilita by mohla spustiť utečeneckú vlnu smerujúcu do Európy práve cez Cyprus.

Gruzínsko, protest, ruský zákon

Protesty, hádky aj bitky: Gruzínsky parlament podporil kontroverzný zákon o zahraničných agentoch

02.05.2024 11:22

Opozičný zákonodarca Beqa Liluašvili počas stredajšieho rokovania naživo vysielal z rokovacej sály parlamentu. Na videu vidno, ako poslanci kričia a fyzicky sa navzájom konfrontujú.

Milan Olekšák

Taraba odvolal riaditeľa Správy NP Slovenský kras Milana Olekšáka

02.05.2024 10:52

Podľa medializovaných informácií Olekšák odmietol prepúšťať zamestnancov. Tarabovi odkázal, aby začal šetriť znížením počtu štátnych tajomníkov.

Čína, Záplavy, Povodne, Lejaky, záchranári na člne

Počet obetí nešťastia v Číne, kde sa po silných dažďoch prepadla diaľnica, stúpol na 48

02.05.2024 10:39

Čínska štátna televízia CCTV podľa agentúry AFP uviedla, že kolaps bol "prírodnou katastrofou", ku ktorej došlo "pod vplyvom vytrvalého silného dažďa".

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2,857
Celková čítanosť: 9022645x
Priemerná čítanosť článkov: 3158x

Kategórie

Archív